Bănci și Asigurări

Clienţii Orange îşi pot plăti facturile prin direct debit de la Bank Leumi

Autor: Claudia Medrega

29.03.2011, 12:24 59

Bank Leumi, una dintre băncile de talie mică peplan local deţinută de cel mai mare grup financiar israelian, alansat serviciul Direct Debit cu ajutorul căruia clienţii Orangeîşi pot plăti facturile de telefonie mobilă.

Orange este primul furnizor cu care s-a semnat parteneriatulpentru Direct Debit, urmând ca în perioadaurmătoare să se încheie contracte de colaborare şi cu alţifurnizori de telefonie mobilă, telefonie fixă şi utilităţi,potrivit unui comunicat al băncii.

"La iniţiativa clientului - prin activarea opţiunii de peLeumi Online, serviciul de internet banking, sauprin semnarea unui contract de mandat -, Bank Leumi va efectuaautomat plata către Orange România, debitând contul clientului înziua stabilită. Se pot evita în acest mod întârzierile la plată şipenalităţile aferente".

Comisioanele pentru clienţii persoane fizice sunt fixe, iar celepentru persoane juridice variază în funcţie de suma debitată.

Comisioanele sunt mai mici decât cele percepute în cazulefectuării plăţii la ghişeu sau prin internet banking, potrivitbăncii.

"Pentru ca serviciul de Direct Debit să fie cât mai lejer deutilizat, iar clientul să fie permanent informat despre sumeledebitate din contul său, am hotărât să oferim gratuit clienţilornoştri un serviciu deosebit de util, Direct Debit Alerts. Prinacest serviciu sunt transmise clientului, prin SMS, două alerte.Una anunţă clientul care este suma programată la plată, cu câtevazile înainte de debitarea contului, iar cea de-a doua confirmăachitarea sumei în ziua efectuării plăţii", susţine ManfredRauchwerger, senior vicepreşedinte executiv Bank Leumi.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO