Caută doar în titlu
Bănci și Asigurări

Clienţii ING Bank pot să facă programare online pentru a reduce timpul de aşteptare, fără a fi însă obligatorie

Clienţii ING Bank persoane fizice care vor să facă o vizită în office-urile băncii au posibilitatea din acest an să facă o programare online, măsură care le garantează reducerea timpului de aşteptare, fără a fi însă obligatorie.

Programările se pot realiza online pe pagina oficială a băncii sau din secţiunea de contact a site-ului.

În cazul unor întârzieri mai mari de 10 minute, clienţii vor fi invitaţi în ordinea sosirii în sucursală. În cazul clienţilor persoane juridice, aceştia au posibilitatea de a se programa telefonic prin apelarea office-ului dorit.  

În medie, un client ING ajunge într-un office o dată pe an.

În schimb, el accesează aplicaţia ING Home’Bank o dată la două zile. 

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.