Bănci și Asigurări

Clienţii care au asigurări de sănătate la Alianz-Ţiriac au acces nelimitat la un asistent virtual pe probleme medicale

Clienţii care au asigurări de sănătate la...

Autor: Roxana Rosu

06.07.2020, 13:31 790

Allianz-Ţiriac Asigurări lansează DoctorChat, un asistent virtual care răspunde întrebărilor medicale ale clienţilor care au asigurări de sănătate, fără programare, prin SMS sau alte aplicaţii precum WhatsApp, Telegram sau Viber.

DoctorChat este rezultatul unei colaborări cu Allianz Partners, parte a Allianz Group. Serviciul poate fi accesat 24/7 şi nu necesită instalarea unei aplicaţii dedicate.

“Contextul actual ne-a dovedit încă o dată cât de importantă este îngrijirea sănătăţii, dar în acelaşi timp a ridicat dificultăţi pentru pacienţi în accesarea unor servicii medicale de rutină. Prin intermediul DoctorChat, clienţii cu asigurări de sănătate oferite de Allianz-Ţiriac pot avea acces rapid la sfatul medicului printr-un SMS, fără a fi necesară o conexiune la internet sau un telefon inteligent. Eliminăm astfel îngrijorările inutile ale clienţilor noştri şi oferim o alternativă la accesarea de informaţii neavizate de pe internet”, a declarat Marilena Bârliga, Director Market Management şi Comunicare, Allianz-Ţiriac Asigurări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO