Bănci și Asigurări

CEC Bank îşi modernizează reţeaua IT pentru a face creşterii traficului de date în ultimul an: numărul de e-mailuri s-a dublat, la 8 milioane, au fost organizate 150.000 de şedinţe online, iar numărul de documente stocate în reţeaua internă a crescut cu 70%

CEC Bank modernizează infrastructura internă de date, în condiţiile în care, în ultimul an, numărul de e-mailuri din reţea s-a dublat, până la 8 milioane, au fost organizate 150.000 de şedinţe online pe Team, iar numărul de documente stocate în reţeaua internă s-a majorat cu 70%.

Astfel, în mai puţin de cinci luni, sistemul de gestiune software a traficului de date Software Defined Wide Area Network a fost implementat în peste 80% din cele peste 1000 de unităţi CEC Bank, capacitatea reţelei crescând de până la 20 de ori.

Prin intermediul reţelei interne banca realizează transferul de informaţii între unităţi şi la nivelul Centralei. În ultimul an, necesităţile au crescut exponenţial în contextul lansării unor proiecte de digitalizare, precum sistem electronic de management al documentelor, magazin virtual pentru accesarea serviciilor bancare, dar şi în contextul implementării unui model de lucru hibrid la nivelul echipelor interne.

Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de peste 41,25 miliarde lei, la sfârşitul lui 2020.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.