Bănci și Asigurări

CEC Bank a lansat o soluţie dezvoltată de Deloitte şi FintechOS prin care clienţii pot accesa online mai multe servicii bancare

CEC Bank a integrat recent în portofoliul de servicii un proiect dezvoltat Deloitte România şi FintechOS, care poate fi accesat 100% online şi include cont curent, card de debit şi acces la serviciul Mobile Banking.

„Accesul la servicii bancare este esenţial pentru public şi pentru economie. Deschiderea conturilor de la distanţă, fără deplasări la ghişeele băncii şi fără hârtii, este un proiect esenţial pentru CEC Bank şi poate contribui la creşterea incluziunii financiare, în condiţiile în care peste 90% dintre români au acces la internet de pe mobil. Ne bucurăm că, pe lângă serviciile bancare la distanţă pe care le aveam deja în portofoliu - Internet Banking, Mobile Banking, servicii prin telefon - acum, le dăm posibilitatea românilor din ţară şi din diaspora să devină clienţi CEC Bank, 100% online“, spune Bogdan Neacşu, preşedinte director general al CEC Bank. 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Etichete: servicii,acces,cec bank

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.