♦ Elena Ungureanu, country manager Visa: În T1/2021, circa 25% din consumul populaţiei sunt plăţi cu cardul la comercianţi.
În perioada pandemiei, multe companii, în general IMM-urile, s-au reorientat către acceptarea online a plăţilor cu cardul ca măsură de supravieţuire, având în vedere că în perioada de lockdown, majoritatea companiilor mici şi mijlocii şi-au închis porţile, a spus Cătălin Creţu, director general al Visa România, Croaţia, Malta şi Slovenia, în cadrul unui eveniment organizat de Visa.
„Am observat că multe companii, în general IMM-urile, s-au reorientat către acceptarea online ca o măsură de supravieţuire. Ştim foarte bine că în perioada de lockdown multe companii, mai ales cele mici şi mijlocii, şi-au închis porţile. Sperăm că această reorientare le-a demonstrat că acest canal poate să rămână un canal de bază pentru că le va creşte vânzările şi astfel îşi pot creşte rezilienţa deschizându-se mai multor clienţi“, susţine Cătălin Creţu.