Bănci și Asigurări

Cătălin Calotă, MasterCard: Noua generaţie de clienţi are nevoie de servicii personalizate. Noi trebuie să fim pregătiţi

Cătălin Calotă, ac­count manager la MasterCard

Cătălin Calotă, ac­count manager la MasterCard

Autor: Alex Ciutacu

03.09.2018, 00:06 334

Comportamentul noilor gene­ra­ţii de clienţi din industria financiară îm­pinge jucătorii industriei de plăţi să se adap­teze la noile trenduri şi să imple­men­teze soluţii şi servicii perso­na­lizate pentru a întâmpina noi­le nevoi ce se conturează.

„Eu cred că viitorul apar­ţine mai multor so­luţii, iar noi va trebui să îm­binăm soluţiile pen­tru fiecare client în par­te. Incertitudinea este ma­ximă pentru un timp foarte scurt. Noi trebuie să fim pregătiţi pentru tot ce ne cer clienţii“, a explicat Cătălin Calotă, ac­count manager la MasterCard, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit ’18.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO