Bănci și Asigurări

Călin Matei, deputy CEO Groupama Asigurări: Cred că serviciul on-demand şi asigurările personalizate devin o necesitate. Clienţii vor produse pe care să le poată opri şi porni când au nevoie

Călin Matei, Groupama

Călin Matei, Groupama

Autor: Alex Ciutacu

13.03.2019, 00:05 818

Serviciul de asigurare on-demand (n.red - la cerere) devine din ce în ce mai mult o necesitate în contextul în care mo­dele de busines precum cel al gigan­tului de retail Amazon au schim­bat com­por­tamentul de con­sum şi ne­voi­le cli­en­ţilor, apre­ciază Călin Matei, şeful adjunct al com­pa­niei de asigurări Groupama.

„Dacă un client a fost în­văţat de Amazon să cum­pere în 3 minute, vrea să facă asta peste tot. Cred că pro­vocarea vine din partea asta. Un client vrea doar să îşi re­zolve problema repede şi uşor. (...) Cred că serviciul on-demand devine o ne­cesitate. Nu mai vrei ceva pe un an sau pe cinci ani. Vrei un produs pe care să îl poţi opri şi porni când ai nevoie. Ne uităm la un astfel de serviciu“, a de­cla­rat Matei în cadrul eveni­men­tu­lui „Exponential Growth“ organizat de KPMG România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO