Bănci și Asigurări

Brokerul Alliance Finance: Clienţii analizează mai atent costurile când vor să ia un credit

Autor: Cătălina Butan

11.09.2013, 00:05 224
ClienŢii au devenit mai atenţi la costuri şi se uită inclusiv la nivelul comisionului de administrare a contului curent în momentul în care solicită un împrumut, astfel că valoarea maximă a cre­ditului care poate fi obţinut şi perioada de aprobare a dosarului au devenit mai puţin importante, spune Liviu Andrei, direc­­to­rul executiv al brokerului de credite Allian­ce Fi­nance.
 
„Oamenii anali­zea­ză toate costurile, inclusiv asigurarea de locu­inţă, asigurarea de viaţă sau comisionul pentru con­tul de la ban­că. Cli­en­tul face un calcul per total credit, vede cât ar trebui să plă­tească pentru suma de care are nevoie, pe o perioadă de cinci ani la un credit de nevoi per­sonale sau pe 30 de ani la un credit ipotecar şi decide în funcţie de acest cost“, a spus Andrei la emisiunea ZF Live.
 
El spune că brokerul pe care îl conduce intermediază lunar circa o sută de credite, jumătate fiind împrumuturi pentru achiziţia de locuinţe. „Piaţa creditelor de retail merge în continuare.
 
S-a prăbuşit în 2009, dar şi-a revenit puţin şi e pe o linie ascendentă. Nu vedem creşteri foarte mari, dar se men­ţine o direcţie ascendentă.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO