Bănci și Asigurări

BRD implementează o soluţie de subscriere la distanţă pentru clienţii cu afaceri de până la un milion de euro

BRD implementează o soluţie de subscriere la distanţă...

Autor: Cristina Bellu

07.05.2020, 13:00 235

BRD, a treia bancă de pe piaţa locală după active, anunţă că a implementat un proces de subscriere la distanţă pentru clienţii săi persoane fizice autorizate, profesii liberale sau care deţin un business cu cifră de afaceri de până la 1 milion de euro, în contextul actual caracterizat de respectarea recomandărilor referitoare la distanţarea socială.

Concret, aceştia pot subscrie pentru servicii de online banking, pachete de cont curent sau pot solicita extrase de cont curent care să ajungă pe email.

“Subscrierea acestor produse şi servicii se va putea face la distanţă şi după încetarea stării de urgenţă, în condiţiile în care clienţii deţin o semnătură electronică bazată pe un certificat calificat”, transmit reprezentanţii BRD.

BRD - Groupe Société Générale operează o reţea de 640 de unităţi şi deţine în portofoliu aproximativ 2,43 milioane de carduri, o reţea de acceptare de aproximativ 30,000 POS şi aproape 1,500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii martie 2020, de 57,02 mld lei.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 149.000 de angajaţi în 67 de ţări şi peste 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO