Caută doar în titlu
Bănci și Asigurări

Brand Finance Banking 500. Valoarea de brand a Băncii Transilvania a urcat cu 19%, la 441 mil. dolari. Valoarea brandului BRD: minus 17%, la 193 mil. dolari

Banca Transilvania a urcat pe locul 302 în topul global al brandurilor bancare, în timp ce BRD a coborât pe poziţia 470.

Banca Transilvania a urcat 37 de locuri în clasamentul global al brandurilor bancare realizat de Brand Finance Banking 2021, până pe poziţia 302, după o creştere a valorii de brand de 19%, până la 441 mil. dolari.

În 2020, Banca Transilvania urcase 100 de poziţii în clasament până pe locul 339, pe valul dezvoltării organice şi al consolidării achiziţiei Bancpost.

Banca Transilvania şi-a consolidat forţa bran­dului în teritoriul „triplu-A“ (indice de for­ţă a brandului AAA), po­trivit infor­ma­ţiilor trans­mise de Brand Finance Ban­king 500.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.