Bănci și Asigurări

BCR vrea ca până în 2022 să emită exclusiv carduri sustenabile, prietenoase cu mediul

BCR vrea ca până în 2022 să emită exclusiv carduri...

Autor: Cristina Bellu

07.10.2021, 13:00 375

♦ Ilinka Kajgana, vicepreşedinte executiv risc în BCR: Sperăm să fie un bun exemplu în industria bancară, pentru a ajunge rapid o practică comună.

Banca Comercială Română lansează primele carduri bancare prietenoase cu mediul, ca parte dintr-un demers mai amplu prin care instituţia vizează transformarea sustenabilă a portofoliului de carduri, astfel că până la finalul lui 2022 să ajungă să emită exclusiv carduri sustenabile, prietenoase cu mediul.

Astfel, începând din luna octombrie, cele mai apreciate două carduri din portofoliul BCR, cardul de credit BCR IKEA şi cardul de debit George, vor fi emise pe un suport fizic prietenos cu mediul, realizat din 85% plastic reciclat.

“Integrarea sustenabilităţii în mediul de business, pentru a satisface nevoile prezentului fără a compromite resursele, este datoria pe care o avem faţă de generaţiile viitoare. Un pas important pe care noi îl facem în atingerea acestui obiectiv comun ţine de lansarea primelor carduri bancare prietenoase cu mediul, din portofoliul BCR. Sperăm să fie un bun exemplu în industria bancară, pentru a ajunge rapid o practică comună, ce aduce o schimbare reală şi impact pozitiv în viaţa comunităţii”, spune Ilinka Kajgana, Vicepreşedinte Executiv Risc în cadrul BCR.

Poluarea cu plastic a devenit una dintre cele mai presante probleme de mediu din lume, iar BCR îşi concentrează de ceva timp eforturile în urmărirea lanţurilor valorice de producţie care au un impact pozitiv asupra societăţii, prin protejarea mediul înconjurător. În scurt timp, toate cardurile George, disponibile în patru versiuni de culoare (albastru, roz, verde şi turcoaz), vor fi emise exclusiv din materiale prietenoase cu mediul. 

“BCR va continua promovarea unor practici bancare responsabile, susţinând comerţul electronic şi plăţile contactless cu telefonul sau ceasul, prin informarea constantă a clienţilor cu privire la alegerile ce au la bază respectul pentru mediu”, transmit reprezentanţii băncii.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO