Bănci și Asigurări

BCR Viaţă ţinteşte 5.000 de clienţi într-un an cu un card de sănătate preplătit la un tarif lunar de 150 de lei

Sorin Mititelu, CEO al BCR Asigurări de Viaţă

Sorin Mititelu, CEO al BCR Asigurări de Viaţă

Autor: Anelis Baciu

29.11.2016, 00:05 510
„Asiguraţii primesc un card bancar şi solicită fonduri în avans prin intermediul unei platforme online sau telefonic după ce s-au programat la medic. Ulterior, pe aceeaşi platformă trans­mit do­cu­mentele justificative. Ne-am propus să avem circa 5.000 de carduri în primul an“, a precizat Sorin Mititelu, CEO al BCR Asigurări de Viaţă. Cardul este disponibil pentru per­soanele fizice cu vârsta cuprinsă între 6 luni şi 59 de ani, dar şi pentru compa­niile mici şi mijlocii (IMM-uri).

În cazul serviciilor din ambulatoriu, asigu­rătorul acoperă o sumă fixă, conform unei liste de despăgubire standard. Astfel, pentru o consultaţie generală sau de specialitate com­pa­nia plăteşte 120 de lei, iar în ca­zul în care costul consul­taţiei de­pă­şeş­te această valoare, su­ma care trece de 120 de lei va fi su­por­tată de client. În cazul ser­vi­ciilor din ambulatoriu cli­entul so­licită în avans decon­ta­rea plă­ţii prin interme­diul unei plat­for­me web, aplicaţii mobile sau telefonic. În termen de 24 de ore BCR Viaţă se angajează să vi­reze banii solicitaţi, urmând ca apoi clientul să trimită documen­te­le justifica­tive prin e-mail, apli­caţie mobilă sau în format fizic la sediul asigurătorului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO