Bănci și Asigurări

BCR şi Visa lansează primul program de gamification din banking

BCR şi Visa lansează primul program de gamification din...

Autor: Mircea Nica

12.11.2020, 00:00 1519

BCR şi Visa au demarat primul program de gamification din banking, care are ca scop încurajarea adoptării serviciilor digitale şi utilizarea cardurilor bancare printr-un joc digital din aplicaţia George, platforma de digital banking a BCR, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii. 

„Cu ajutorul partenerilor noştri de la Visa, le punem la dispoziţie clienţilor o nouă experienţă 100% online de la un capăt la celălalt, prin care încurajăm utilizarea plăţilor non-cash şi a serviciilor digitale. Peste 200 de funcţionalităţi sunt disponibile acum în George, de la plăţi curente, până la produse de finanţare şi refinanţare şi, iată, primul program de gamification. George devine astfel mai mult decât o bancă digitală, este un univers de experienţe unic în bankingul din România“, a transmis Eleni Skoura, director executiv produse şi segmente retail la BCR.

Pentru a participa, clienţii trebuie să îşi deschidă un cont curent şi să obţină un card Visa, prin intermediul procesului 100% online de deschidere a unui cont curent disponibil la BCR şi să acceseze aplicaţia George. 

Astfel, la fiecare plată de 30 de lei realizată online sau prin aparatele POS cu unul dintre cardurile Visa, clienţii BCR vor putea juca diversele jocuri disponibile în aplicaţie. 

Gamificationul este o metodă care presupune folosirea de elemente şi principii de joc în scopuri de învăţare sau de marketing. Campania derulată de BCR şi Visa este disponibilă în perioada 9 noiembrie 2020 - 31 ianuarie 2021.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO