Bănci și Asigurări

BCR le recomandă clienţilor să folosească serviciile bancare digitale şi mijloacele de plată contactless în transportul public

BCR le recomandă clienţilor să folosească serviciile...

Autor: Mircea Nica

16.03.2020, 00:00 128

BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală din România, le recomandă clienţilor să folosească serviciile bancare digitale mai mult decât oricând, în contextul coronavirusului, potrivit informaţiilor transmise de bancă. „Folosiţi acum, mai mult decât oricând, serviciile digitale bancare.

BCR oferă, prin George, o gamă completă de servicii bancare curente, 100% online: deschidere de cont curent cu card ataşat, ce poate fi trimis la domiciliu, credit online de nevoi personale, refinanţare online pentru alte credite, management carduri, asigurări, plată facturi, asset-management. Prin George, aveţi acces 24/7 la propriile resurse financiare, aplicaţia fiind accesibilă de pe orice calculator, smartphone şi tabletă.“ De asemenea, banca insistă pentru folosirea mijloacelor moderne de plată contactless în transportul public

. „Folosiţi mijloacele moderne de plată contactless, în special în transportul public. La metrou, de exemplu, puteţi să intraţi fără să atingeţi nimic, după ce am finalizat recent, împreună cu Metrorex, implementarea noii soluţii de plată cu cardul contactless în toate cele 53 de staţii de metrou din Bucureşti, dar şi cu dispozitivele ce permit plata NFC (telefoane, ceasuri inteligente). Printre celelalte recomandări de bază ale băncii legate de coronavirus, care se referă la igienă, regulile de izolare şi distanţa care trebuie păstrată în spaţii publice, BCR asigură clienţii că toate bancomatele (ATM) vor fi în permanenţă alimentate cu cash. Mircea Nica

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO