Bănci și Asigurări

BCR a amânat ratele la credite pentru 34.459 de clienţi

BCR a amânat ratele la credite pentru 34.459 de clienţi

Autor: Mircea Nica

08.06.2020, 00:00 95

BCR a raportat 34.459 de amânări de plată a ratelor implementate din circa 38.525 de cereri depuse de persoanele fizice, ceea ce înseamnă că în ultima săptămână banca a mai implementat 880 de amânări de plată, de la raportarea de la finalul lunii mai, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii.

Din cererile primite 36.041 au fost eligibile. Un procent de 62% dintre clienţi au optat pentru soluţia de amânare BCR, de 3 luni. Un număr de 30.000 de clienţi persoane fizice ai BCR cu probleme la plata creditelor au fost apelaţi telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliaţi asupra opţiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluţiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educaţie financiară. Prin intermediul fluxului special disponibil în magazinul aplicaţiei George, 2.100 de amânări la plată a ratelor au fost operate de clienţi, însemnând aproximativ 200 de amânări în plus înregistrate în ultima săptămână, în timp ce contactcenter-ul băncii a preluat automat 1.584 de amânări la plată a ratelor, care înseamnâ un avans de 192 de amânări prin acest serviciu în ultimele şapte zile.

De asemenea, un nou centru regional de Contact Center BCR a devenit operaţional la Oradea, iar alte 3 centre regionale sunt complet funcţionale începând din 5 mai în Iaşi, Timişoara şi Cluj. În prezent sun funcţionale 410 sucursale, împreună cu cea din Burdujeni din Suceava, care a fost redeschisă, iar 19 sucursale sunt închise, acestea aflându-se în malluri, centre comerciale sau clădiri de birouri, a căror activitate e în continuare suspendată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO