Bănci și Asigurări

Bancile simt "febra consumului" de sarbatori

30.11.2004, 00:00 18



Bancile au inceput in ultima vreme sa actioneze asemenea retailerilor, lansand oferte speciale in preajma sarbatorilor. Astfel, apropierea sarbatorilor de iarna apare ca un bun prilej pentru a lansa oferte promotionale, atat pentru produsele de economisire, cat si pentru cele de creditare.



Banca Tiriac desfasoara in perioada sarbatorilor o campanie prin care ofera clientilor care contracteaza credite in cadrul retelei Metro facilitatea de a-i scuti de plata primei rate de rambursat. Promotia se adreseaza atat clientilor persoane fizice, cat si juridice. "Prima rata este suportata de Banca Tiriac ca un bonus de fidelitate acordat clientilor nostri si ai retelei Metro, numai in perioada sarbatorilor de iarna", a declarat Cristian Halmajan, marketing manager al bancii.



Pe domeniul de economisire, Banca Daewoo a lansat recent depozitul la termen de un an "Maxim", prin care ofera clientilor dobanzi promotionale in perioada sarbatorilor. Astfel, banca remunereaza depozitele in lei cu o dobanda de 17% pe an, pe cele in euro cu 4% pe an, iar ecponiomiile in dolari au o dobanda de 3% pe an. Dobanzile oferite sunt fixe pe toata perioada de constituire. Banca permite clientilor care isi lichideaza depozitul inainte de termen sa beneficieze de dobanzile standard practicate la data constituirii lui, calculate in functie de numarul de zile. Produsul se adreseaza atat persoanelor juridice, cat si fizice. In cazul celor din urma, banca nu percepe comisioane la constituire, depunerea de numerarsau retragerea la maturitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO