Bănci și Asigurări

Banca Transilvania, cea mai mare din România, impune reguli stricte în legătură cu interacţiunea cu clienţii: veniţi la bancă doar dacă este strict necesar, în rest folosiţi mijloacele electronice

Banca Transilvania, cea mai mare din România, impune...

Autor: Alexandru Nanu

14.03.2020, 15:28 886

Banca Transilvania, cea mai mare din România, impune reguli stricte în legătură cu interacţiunea cu clienţii având în vedere contextul actual, şi le recomandă clienţilor să vină la bancă doar dacă este strict necesar şi, în rest, să folosească mijloacele electronice

Criza COVID-19 LIVE TEXT: Sâmbătă, 14 martie, a 18-a zi de coronavirus în România. Ce se întâmplă în ţară şi în străinătate, actualizare la minut  

Astfel, Banca Transilvania transmite, într-un comunicat, următoarele măsuri luate:

Am montat sisteme cu dezinfectanţi la intrarea în toate unităţile BT, tocmai pentru siguranţa clienţilor şi a angajaţilor BT.

ATM-urile funcţionează normal, sunt alimentate periodic şi beneficiază de mentenanţă non-stop.

Am luat măsuri pentru a evita aglomeraţia în interiorul agenţiilor şi pentru a avea o distanţă de siguranţă între clienţi şi între clienţi şi angajaţi.  

Pe de altă parte, dacă nu vă simţiţi în siguranţă să veniţi acum la bancă, nu este nicio problemă – avem următoarele alternative pentru banking de acasă.   

 BT Pay: sold, plăţi şi transferuri (îl poţi activa online foarte simplu – descarci şi activezi de acasă).

BT24 Internet & Mobile Banking: plata facturilor, transfer de bani şi altele (dacă ai deja Internet Banking, îţi activezi şi varianta mobile simplu, direct din aplicaţie)

Chatbotul Livia de la BT, pe Facebook Messenger: sold, IBAN, rate, dobânzi şi comisioane şi altele.

Chatbotul pentru antreprenori Raul de la BT: IBAN, sume de plată pentru cardul de credit şi altele.  

În plus, vă stăm la dispoziţie şi pe telefon, la call-center, non-stop. (0264.308.028 sau *8028)   

Măsuri suplimentare, pentru siguranţă, în unităţile BT:  

Clienţii care vin din zone de risc sau care au posibile simptome sunt rugaţi să respecte legile şi să rămână în izolare.  

În bancă, toţi clienţii trebuie să păstreze o distanţă de minim 1,5 metri (faţă de clienţi şi faţă de personal)  

Din motive de siguranţă, în unităţile BT permitem accesul a maxim 5 (cinci) clienţi în acelaşi timp.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO