Pe segmentul poliţelor de viaţă Uniqa a subscris anul trecut prime de sub 40 de milioane de lei.
Compania de asigurări Uniqa, deţinută de grupul austriac cu acelaşi nume, are circa 470.000 de clienţi pe piaţa locală cărora le-a vândut asigurări property, auto sau de locuinţe, potrivit informaţiilor transmise de companie.
Uniqa Asigurări a vândut anul trecut poliţe generale de aproximativ 336 milioane de lei (25,7 mil. euro), cu circa 12% mai puţin decât în 2016. Austriecii au reluat ritmul de creştere al vânzărilor în acest an, în condiţiile în care în primele trei luni raportau o creştere de 30% faţă de acelaşi interval din 2015.
Anul trecut, scăderea a venit, cel mai probabil, din reducerea businessului cu asigurări auto obligatorii (RCA), unde politica Uniqa este de reducere a expunerii din cauza pierderilor din ultimii ani. Austriecii vor să pună în locul RCA poliţe property şi asigurări facultative de locuinţe, acestea din urmă fiind tot mai vizibil promovate.