Bănci și Asigurări

Asigurătorul Generali România permite ca pentru despăgubiri, cererile să fie acceptate în format digital, în contextul coronavirusului

Generali România, compania locală a grupului intalian cu acelaşi nume, a început să ia măsurile de limitare a interacţiunilor prin soluţiile digitale implementate în contextul pandemiei de coronavirus, potrivit informaţiilor transmise de companie. 

Solicitările clienţilor vor putea fi soluţionate de la distanţă prin facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de poliţe Casco sau RCA până la o limită estimată de 5.000 lei per eveniment. 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.