Bănci și Asigurări

ASF analizează situaţiia reclamaţiilor din asigurări după noi indicatori

> Allianz-Ţiriac, Groupama şi Generali stau cel mai bine la capitolul respectarea obligaţiilor asumate către clienţi
 
Autoritatea de Supraveghere Finan­cia­ră (ASF) a introdus un nou sistem de analiză a pe­tiţiilor companiilor de asigurări, care constă în raportarea reclamaţiilor primite de la clienţi la numărul de contracte/daune al fiecarei com­panii şi la valoriile înregistrate la nivelul pieţei. Anterior acestei formule de analiză ASF raporta doar numărul total al petiţiilor în­re­gistrate de un asigurător într-o anumită perioadă, analiză care nu era relevantă pentru că nu oferea posibilitatea unei comparaţii co­rec­te între companii.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.