Interesul populaţiei faţă de asigurările de sănătate şi tendinţa de a economisi sunt două trenduri care vor continua şi în perioada următoare, a spus Arnaud de la Hosseraye, CEO al BRD Asigurări de Viaţă, pentru anuarul ZF - Cei mai mari jucători din economie.
„Cu siguranţă, am observat două tendinţe despre care credem că vor continua: creşterea interesului populaţiei faţă de asigurările de sănătate şi creşterea tendinţei de a economisi, pentru că oamenii rămân preocupaţi de viitorul lor. Îşi sporesc protecţia personală economisind bani pentru familiile şi viitorul lor. În acest scop, am regândit produsele de asigurări de viaţă cu componentă de investiţii, subliniind diversificarea investiţiilor, capacitatea de a proteja investiţiile şi am adăugat caracteristici diferenţiatoare cu scopul de a determina clientul să aibă încredere în produsul achiziţionat“, susţine CEO-ul companiei.
El a mai adăugat că BRD Asigurări de Viaţă este poziţionată bine pentru a profita de noile tendinţe din piaţă, astfel că în luna martie compania a inclus noi caracteristici pentru asigurările de viaţă cu componentă de investiţii adresate persoanelor fizice.