Bănci și Asigurări

​Anca Rarău, director marketing BCR: Circa trei sferturi din clienţii băncilor preferă să meargă în sucursale

​Anca Rarău, director marketing BCR: Circa trei...

Autor: Claudia Medrega

29.06.2016, 13:56 1325

Majoritatea clienţilor băncilor, respectiv un procent de 73-75%, preferă să meargă în continuare în sucursale şi nu au optat până acum pentru o colaborare cu banca în regim digital, susţine Anca Rarău, director executiv marketing la BCR.

Circa 73-75% din clienţii băncilor preferă să meargă la sucursale. Doar 10% din cei care folosesc internet-ul, folosesc şi serviciile de online banking. Poate este vorba de încredere, de obişnuinţa de a lucra cu banca în regim digital. Este foarte important să transformăm treptat sucursalele în puncte de consiliere şi discuţii de calitate cu clienţii, nu neapărat în zone de lucru cu cash-ul, a declarat Anca Rarău la ZF Bankers Summit 2016.

Ea a punctat că se observă o schimbare a comportamentelor clienţilor de la an la an. Oamenii se informează tot mai mult. Dacă înainte ceea ce îţi dădea banca era un dat, acum lumea vine şi întreabă, se documentează. Clienţi sunt mai inteligenţi. Ei pun acele întrebări care le lămuresc lor dacăsoluţia este la tine sau la altcineva.

Băncile trebuie să se uite mai mult şi mai au de lucrat pe componenta de educaţie financiară, apropo şi de limbaj, în opinia Ancăi Rarău.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO