Bănci și Asigurări

Ana, noul operator virtual al Raiffeisen Bank

Ana, noul operator virtual al Raiffeisen Bank

Autor: Alexandra Marcu

18.07.2016, 13:21 8641

Raiffeisen Bank a implementat un nou canal de interacţiune cu clienţii prin intermediul operatorului Ana, astfel încât cei care sună la departamentul de call center pot accesa mai rapid informaţiile referitoare la produsele şi serviciile băncii.

Ana, canalul care le permite utilizatorilor să interacţioneze pe bază de voce, este soluţia de interacţiune la distanţă şi se bazează pe accesarea rapidă a informaţiilor, produselor şi serviciilor băncii, prin intermediul telefonului.

Cele mai frumoase sate din lume. Destinaţii pitoreşti îngheţate în timp

Un loc rupt din altă lume şi alt timp. Galerie foto fabuloasă cu cel mai scump hotel de pe glob. Cum arată paradisul unde fiecare cameră a costat 7 milioane de dolari

Cele mai ieftine insule scoase la vânzare în Grecia

Operatorul virtual identifică motivul apelului către bancă şi apoi răspunde solicitării direct sau redirecţionează clientul către operatorii din Call Center. În acest fel, solicitările din apelurile clienţilor vor fi tratate de către Ana, fapt care conduce la reducerea duratei de interacţiune cu clientul prin telefon.

Accesarea operatorului virtual Ana se poate face atât din România, cât şi din străinătate, iar exprimarea motivului apelului trebuie să fie făcută în câteva cuvinte clare, relevante şi simple.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO