Bănci și Asigurări

Allianz-Ţiriac şi-a crescut vânzările cu peste 7% în 2018, dar ritmul de creştere a profitului a fost la jumătate din cauza sancţiunii Concurenţei

Virgil Şoncutean, director general al Allianz-Ţiriac

Virgil Şoncutean, director general al Allianz-Ţiriac

Autor: Anelis Baciu

18.02.2019, 14:40 325

Allianz-Ţiriac, al doilea cel mai mare asigurător din piaţa locală, şi-a majorat vânzările cu peste 7% in 2018, până la 1,3 miliarde de lei, în timp ce profitabilitatea operaţională a crescut cu doar 4% până la 135 milioane de lei, potrivit calculelor ZF pe baza informaţiilor înaintate de companie.

„Vânzările au crescut cu 8% anul trecut, iar profitul operaţional cu 4%. Noi de regulă, avem un ritm mai mare de creştere al profitului decât al vanzarilor. Anul trecut nu a mai fost aşa pentru ca am avut impactul amendei Consiliului Concurentei şi am fost nevoiţi să facem provizioane”, a explicat Virgil Şoncutean, director general al Allianz-Ţiriac.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO