Bănci și Asigurări

Allianz-Ţiriac nu reuşeşte să ţină pasul cu piaţa în T1/2019: afacerile au crescut cu 2%, faţă de 7% la nivel de piaţă

Allianz-Ţiriac nu reuşeşte să ţină pasul cu piaţa...

Autor: Anelis Baciu

31.05.2019, 00:07 1024

Allianz-Ţiriac, a doua cea mai mare companie de asigurări din piaţa locală, a anunţat o creştere de 2% a primelor subscrise pentru primele trei luni din 2019, sub ritmul de 7% înregistrat la nivel de piaţă în aceeaşi perioadă.

Allianz nu a precizat valoarea absolută a pri­melor brute subscrise, însă potrivit calculelor ZF pe baza datelor ASF acestea s-au situat la 355 mil. lei (75 mil. euro).

Asigurările nonviaţă, care reprezintă 90% din afacerile Allianz-Ţiriac, au avansat cu 3% în in­tervalul ianuarie-martie 2019, până la 319 mil. lei, potrivit calculelor ZF.

În timp ce vânzările de asigurări de viaţă s-au redus cu circa 5%, până la 36 mil. lei. „Rămânem lideri de loialitate, iar acest lucru se reflectă în baza de clienţi în continuă creştere, la nivelul echipei de vânzări în continuă dezvoltare şi, nu în ultimul rând, la nivelul veniturilor înregistrate trimestru de trimestru“, a spus Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac.

În timp ce vânzările au reuşit să se menţină pe plus, profitabilitatea la nivel operaţional a Allianz-Ţiriac s-a erodat cu peste 8% în primul trimestru din acest an.

Compania nu a precizat care a fost valoarea absolută a câştigului, dar a explicat că reducerea profitabilităţii a fost determinată de daunele mai mari pe segmentul auto şi de sănătate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO