Bănci și Asigurări

Allianz, desemnat din nou brandul numărul 1 de asigurări în topul Best Global Brands al Interbrand, cu o valoare de 13 mld. dolari

Allianz a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv brandul de asigurări numărul 1 în lume, conform clasamentului Best Global Bradns publicat de Interbrand, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Allianz-Ţiriac.

„În doar zece ani, Allianz a trecut de pe locul 67 în acest clasament, cu o valoare de 4,9 mld. dolari în 2010, pe locul 39, cu o valoare de aproape 13 mld. dolari în 2020. În timp ce jumătate din brandurile din Top 100 nu au reuşit să-şi crească valoarea anul acesta, valoarea Allianz a crescut cu 7%, în pofida crizei, şi a ajuns la 12,93 mld. dolari. 

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.