Bănci și Asigurări

Allianz, desemnat din nou brandul numărul 1 de asigurări în topul Best Global Brands al Interbrand, cu o valoare de 13 mld. dolari

Allianz, desemnat din nou brandul numărul 1 de...

Autor: Mircea Nica

21.10.2020, 00:00 126

Allianz a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv brandul de asigurări numărul 1 în lume, conform clasamentului Best Global Bradns publicat de Interbrand, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Allianz-Ţiriac.

„În doar zece ani, Allianz a trecut de pe locul 67 în acest clasament, cu o valoare de 4,9 mld. dolari în 2010, pe locul 39, cu o valoare de aproape 13 mld. dolari în 2020. În timp ce jumătate din brandurile din Top 100 nu au reuşit să-şi crească valoarea anul acesta, valoarea Allianz a crescut cu 7%, în pofida crizei, şi a ajuns la 12,93 mld. dolari. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO