Bănci și Asigurări

Alexandru Păunescu, CSALB: Încep să apară şi cazuri de soluţionare amiabilă a cererilor de dare în plată. Mulţi şi-au rezolvat problemele financiare şi vor să reintre într-o relaţie echitabilă cu banca

Alexandru Păunescu, CSALB: Încep să apară şi cazuri...

Autor: Mircea Nica

01.09.2021, 00:00 219

De la începutul anului 2021, peste 20 de procese au fost soluţionate amiabil prin negocierea dintre bănci şi consumatori în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), astfel că trendul este unul benefic şi pentru instanţe, nu doar pentru părţile aflate în proces, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii CSALB.

„Asistăm la un trend care, putem spune, că este benefic şi instanţelor, nu doar părţilor aflate în proces. Este vorba de cazurile în care litigiile dintre consumatori şi bănci, unele vechi de câţiva ani, iar altele abia începute, se rezolvă amiabil în cadrul negocierilor derulate la CSALB. Încep să apară şi cazuri de soluţionare amiabilă a cererilor de dare în plată. Este evident că oamenii nu vor să îşi piardă locuinţele, mulţi dintre ei şi-au rezolvat problemele financiare din trecut şi vor să reintre într-o relaţie echitabilă cu banca. Din fericire, compromisurile făcute în urma negocierilor purtate la CSALB sunt avantajoase financiar“, a transmis Alexandru Păunescu, preşedintele Colegiului de Coordonare al CSALB. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO