LIVE: ZF AGROPOWER - ​ÎNĂSPRIREA POLITICILOR MONETARE IMPACTEAZĂ BURSELE DE CEREALE: CE SE VA ÎNTÂMPLA CU PREŢURILE? Cum răspund fermierii români în această situaţie? O discuţie cu Cezar Gheorghe, consultant comerţ cu cereale, Clubul Fermierilor Români.
Bănci și Asigurări

Alexandru Filip, McKinsey & Company România: Băncile trebuie să identifice soluţii de economisire sau refinanţare atractive pentru clienţi şi să accelereze digitalizarea. 20% dintre români se aşteaptă să folosească mai mult dispozitivele mobile sau computerele pentru a accesa servicii bancare atunci când criza se va încheia, dublu faţă de ţările europene

Aproape 50% dintre consumatorii din Româ­nia au înregistrat o redu­ce­re a veniturilor şi a eco­no­miilor în ultima perioadă, ceea ce indică o fra­gi­litate financiară, astfel că este de aşteptat ca româ­nii să îşi mo­difice comportamentele pri­vind con­sumul şi eco­no­misirea în noul con­text, potri­vit unui studiu re­alizat de McKinsey & Company.

Principalul motiv este potenţiala recesiune eco­­nomică, deoarece majo­ritatea românilor ches­tionaţi (64%) au de­clarat că sunt pre­ocu­paţi de aceasta, în timp ce 45% preferă să fie pre­cauţi în ceea ce pri­veşte cheltuielile şi să eco­no­­miseas­că. Alte motive pen­tru reducerea chel­tuie­lilor gos­­podăriei sunt instabilitatea locului de muncă şi cos­turile potenţiale pentru sănătate, pentru ei şi familiile lor.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.