Bănci și Asigurări

Alexandru Filip, McKinsey & Company România: Băncile trebuie să identifice soluţii de economisire sau refinanţare atractive pentru clienţi şi să accelereze digitalizarea. 20% dintre români se aşteaptă să folosească mai mult dispozitivele mobile sau computerele pentru a accesa servicii bancare atunci când criza se va încheia, dublu faţă de ţările europene

Alexandru Filip, managing partner al biroului din Bucureşti al McKinsey & Company:  Băncile pot avea un rol esenţial în ghidarea consumatorilor către redresarea economică, în timp ce se reinventează ca organizaţii.

Alexandru Filip, managing partner al biroului din Bucureşti al McKinsey & Company: Băncile pot avea un rol esenţial în ghidarea consumatorilor către redresarea economică, în timp ce se reinventează ca organizaţii.

Autor: Claudia Medrega

01.09.2020, 00:03 188

Aproape 50% dintre consumatorii din Româ­nia au înregistrat o redu­ce­re a veniturilor şi a eco­no­miilor în ultima perioadă, ceea ce indică o fra­gi­litate financiară, astfel că este de aşteptat ca româ­nii să îşi mo­difice comportamentele pri­vind con­sumul şi eco­no­misirea în noul con­text, potri­vit unui studiu re­alizat de McKinsey & Company.

Principalul motiv este potenţiala recesiune eco­­nomică, deoarece majo­ritatea românilor ches­tionaţi (64%) au de­clarat că sunt pre­ocu­paţi de aceasta, în timp ce 45% preferă să fie pre­cauţi în ceea ce pri­veşte cheltuielile şi să eco­no­­miseas­că. Alte motive pen­tru reducerea chel­tuie­lilor gos­­podăriei sunt instabilitatea locului de muncă şi cos­turile potenţiale pentru sănătate, pentru ei şi familiile lor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO