Bănci și Asigurări

Alexandra Smedoiu, Partner, Deloitte România: Trebuie să facem diferenţa între populaţia care nu a văzut niciodată un card bancar, şi cealaltă parte a realităţii, cu corporatişti care beau cafea de la Starbucks, merg pe trotinetă, folosesc Revolut şi Apple Pay

ZF Bankers Summit 19

Alexandra Smedoiu, Partner, Deloitte România: Trebuie...

Autor: Alex Ciutacu

02.07.2019, 12:55 3041

Din punct de vedere al serviciilor financiare, România este împărţită între populaţia care nu are acces la servicii financiare şi populaţia urbană, cu un anumit venit, care utilizează deja servicii de tip Revolut sau Apple Pay, atrage atenţia Alexandra Smedoiu, partner, Deloitte România, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 19. „Noi lucrăm în mai multe grupuri de voluntari încât să creştem intermedierea financiară. Un lucru foarte real existenţa unei părţi de populaţie care nu are acces la servicii bancare, nu a văzut niciodată un card. (...) Sunt zone în care trebuie realizate investiţii în bancomate şi POS-uri. Să achiziţionezi sau să închiriezi un POS este probabil ceva ce nu îţi poţi permite în anumite locuri când eşti un comerciant mai mic, spre exemplu. Există şi această parte a realităţii, şi este un drum laborios care ne va lua câţiva ani. Există cealaltă parte a realităţii, a corporatiştilor care beau cafea de la Starbucks, merg pe trotinete, folosesc Revolut şi Apple Pay, iar ei vor servicii cât mai digitale, nu mai vor să meargă la sucursală, ci vor un bancher personal”, explică Alexandra Smedoiu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO