Bănci și Asigurări

Aegon România: Numărul asigurărilor de a doua opinie medicală vândute prin brokeri s-a dublat faţă de 2020

Aegon România, sucursala grupului financiar internaţional Aegon, a înregistrat anul acesta o dublare a numărului de asigurări de a doua opinie medicală distribuite prin intermediul reţelele de broker, comparativ cu 2020, precum şi o creştere a numărului de asigurări în caz de diagnostic oncologic, arată informaţiile transmise luni de companie. 

În cursul acestui an, asigurătorul a încheiat două noi colaborări, cu Destine Broker şi Fabrica de Asigurări, ajungând în prezent la un portofoliu de peste 20 de companii de brokeraj din ţară, printre care companii precum Campion Broker, Inter Broker, Millenium Broker, Safety Broker şi Transilvania Broker. 

„Prezenţa brokerilor pe întreg teritoriul României, indiferent că vorbim de zona urbană sau rurală, este esenţială pentru ca educaţia financiară şi informaţiile despre asigurări să fie cât mai aproape de orice român”, spune Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România. 

Asigurătorul şi-a propus să continue campania de educaţie financiară a publicului din convingerea că asta va duce la creşterea pieţei locale a produselor de asigurare, care are potenţialul de a recupera decalajul faţă de ţările vecine.

Potrivit unui sondaj realizat în rândul clienţilor Aegon România, 60% dintre românii care au achiziţionat produse de a doua opinie medicală în 2021 au fost motivaţi de nevoia de a fi siguri că diagnosticul sau tratamentul primite iniţial sunt corecte.

Principalele caracteristici ale produsului care au suscitat interesul au fost accesul la medici din Europa şi SUA, precum şi posibilitatea de a-şi încărca documentele online şi a obţine un răspuns fără a merge la doctor, în special în perioadele de creştere a numărului îmbolnăvirilor de coronavirus. 

 “În lunile următoare ne vom concentra şi pe o promovare intensă a asigurării oncologice. Pandemia a încetinit controalele preventive, ţara noastră oricum nu stătea foarte bine la acest capitol din raţiuni care ţin atât de teamă, cât şi de lipsa unei culturi a analizelor de rutină. Acum oamenii sunt şi mai reticenţi să meargă în unităţi medicale, dacă nu consideră că este absolut nevoie, mai ales în contextul supraaglomerării spitalelor cu pacienţi Covid”,  adaugă Emilia Leonte, Sales Director Aegon. 

Aegon România este o companie de asigurări specializată pe zona produselor de asigurare de viaţă. La finalul anului trecut, asigurătorul austriac Vienna Insurance Group (VIG) a semnat un acord de cumpărare a grupului olandez Aegon în România, Ungaria, Polonia şi Turcia. În luna aprilie, VIG a transmis că achiziţia planificată a companiilor Aegon din Europa Centrală şi de Est era blocată temporar de Ungaria.

Aaegon România a terminat anul trecut cu un volum al subscrierilor de 134,5 mil. lei, înregistrând o creştere cu 13% comparativ cu anul 2019. La nivel mondial Aegon are peste 22.300 de angajaţi şi aproximativ 34,4 milioane de clienţi în America, Europa şi Asia. Aegon a intrat pe piaţa din România în 2007, prin compania de pensii private, şi în 2008 prin compania de asigurări de viaţă.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.