Bănci și Asigurări

Aegon România a înregistrat o creştere de aproape 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările

Aegon România a înregistrat o creştere de aproape 40%...

Autor: Mircea Nica

11.06.2021, 00:00 1201

Aegon România, parte a grupului financiar internaţional Aegon, a înregistrat o creştere de aproape 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările, în timp ce volumul de plăţi efectuate online s-a dublat în 2020 faţă de 2019, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

„Situaţia neplăcută adusă de pandemia de COVID-19 ne-a oferit şi oportunităţi interesante pentru dezvoltare la nivel individual şi de business. În domeniul administrării online a asigurărilor şi, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar şi de asigurări, România este în urma foarte multor ţări din vestul Europei. Deşi digitalizarea a fost tot timpul printre priorităţile noastre, în 2020, atât noi, cât şi clienţii, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce înseamnă migrarea online a serviciilor”, a transmis Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO