Bănci și Asigurări

ABN Amro apeleaza la Raiffeisen-Banca Agricola pentru serviciile de colectare

14.08.2001, 00:00 17



Raiffeisen-Banca Agricola (RBA) va oferi, prin cele peste 200 de sucursale din tara, servicii de colectare de numerar clientilor ABN AMRO Romania, in urma unui acord semnat intre cele doua banci.

Astfel, clientii ABN AMRO pot depune numerar, cecuri sau bilete la ordin la toate sucursalele RBA, urmand ca aceste fonduri sa fie transferate ulterior in conturile ABN. Prin aceasta conventie, clientii ABN vor beneficia de servicii rapide de colectare a fondurilor, precum si garantarea executarii flexibile si prompte a acestor operatiuni.

Contractul a fost semnat de presedintele RBA, Eugen Radulescu, iar din partea ABN AMRO Romania de presedintele bancii, Robert Rekkers si vicepresedintele Marinel Burduja.

"Relatia trainica dintre cele doua institutii este dovada faptului ca ambele companii se preocupa de evaluarea oportunitatilor existente in Romania. Strategiile ambelor companii au depasit toate asteptarile. Aceasta gandire inovatoare reprezinta un semnal pozitiv in mediul bancar", a afirmat Robert Rekkers, presedintele ABN Amro Romania.

Eugen Radulescu, presedintele Raiffeisen-Banca Agricola , a mentionat ca "consider aceasta colaborare un inceput pentru ridicarea standarului serviciilor oferite clientelei de bancile din Romania, ea confirmand nivelul deschiderii si profesionalismului comunitatii bancare".

ABN AMRO Romania lucreaza cu clienti companii, avand, in prezent, filiale in 12 orase din Romania. Prin intermediul retelei de filiale din intreaga lume, banca asigura servicii financiare integrate, constand in produse de banca comerciala si de investitii, clientilor romani companii de marime medie sau mare.

Raiffeisen Banca Agricola dispune de o retea nationala de 226 de locatii, distribuite pe intreg teritoriul Romaniei. Gama de produse si servicii cuprinde o paleta larga, de la conturi curente si depozite, credite si carduri, pana la servicii elctronice.

Obiectivul principal al RBA este ca, in cel mult trei ani, sa redevina una dintre primele trei banci comerciale din Romania, prin recastigarea clientilor traditionali si dezvoltarea puternica a sectorului de retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO