Companii

„Bunea Haiducul“, pariul CrisTim pe nişa mezelurilor tradiţionale

„Bunea Haiducul“, pariul CrisTim pe nişa mezelurilor tradiţionale

Autor: Gabriel Razi

23.09.2012, 22:19 374

Producătorul de mezeluri CrisTim, companie de­ţi­nu­tă de Radu Timiş, atacă segmentul magazinelor cu produse tra­diţionale prin brand-ul "Bunea Haiducul", marcă pozi­ţio­na­tă în segmentul premium al pieţei de profil. Prin această miş­care, producătorul de mezeluri, cu afaceri de 69 mil. euro anul trecut, a ajuns să deţină patru brand-uri, portofoliul fiind ex­tins agresiv pe parcursul ultimului an. În prealabil, Radu Timiş s-a concentrat în special pe consolidarea poziţiei în piaţă a brand-ului CrisTim.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO