Auto

Wolfgang Schulz, BMW: Maşina electrică devine şi în România mijloc de marketing şi de poziţionare a companiei în piaţă

Wolfgang Schulz, directorul general al BMW Group România

Wolfgang Schulz, directorul general al BMW Group România

Autor: Bogdan Alecu

20.11.2018, 00:06 263

Maşina electrică reprezintă o strategie nouă adoptată de companii pentru sustenabilitate, dar şi pentru imaginea sa, este de părere Wolfgang Schulz, directorul general al BMW Group România.

Din acest motiv multe companii au decis să achiziţioneze flote de maşini electrice, iar dezvoltatorii imobiliari mizează pe amplasarea în locuri cât mai vizibile a staţiilor de încărcare. Spre exemplu suedezii de la Skanska în clădirea de birouri Campus 6.1 au amplasat în faţa proiectului pe gazon staţiile de încărcare. „Clientul corporate foloseşte maşina electrică pentru poziţionarea companiei către sustenabilitate şi utilizează maşini electrice precum BMW i3 pentru a face asta“, explică Wolfgang Schulz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO