Auto

Wolfgang Schulz, BMW: Maşina electrică devine şi în România mijloc de marketing şi de poziţionare a companiei în piaţă

Maşina electrică reprezintă o strategie nouă adoptată de companii pentru sustenabilitate, dar şi pentru imaginea sa, este de părere Wolfgang Schulz, directorul general al BMW Group România.

Din acest motiv multe companii au decis să achiziţioneze flote de maşini electrice, iar dezvoltatorii imobiliari mizează pe amplasarea în locuri cât mai vizibile a staţiilor de încărcare. Spre exemplu suedezii de la Skanska în clădirea de birouri Campus 6.1 au amplasat în faţa proiectului pe gazon staţiile de încărcare. „Clientul corporate foloseşte maşina electrică pentru poziţionarea companiei către sustenabilitate şi utilizează maşini electrice precum BMW i3 pentru a face asta“, explică Wolfgang Schulz.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.