Compania Urgent Cargus, apărută în urma fuziunii curierilor Urgent Curier şi Cargus International, după ce ambele firme au fost preluate de fondul de investiţii Abris Capital, a finalizat anul trecut cu afaceri de 345 de milioane de lei, faţă de o cifră de afaceri cumulată de 302 milioane de lei anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
„Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 14% în 2015 comparativ cu anul 2014. Volumele transportate au crescut pe ambele segmente de clienţi, B2B (business to business, şi B2C (business to consumer), susţinute de expansiunea ponderii comerţului online. Pe acest segment compania a înregistrat o creştere de peste 70% a volumelor transportate faţă de anul 2014“, a spus Nadia Homoc, director comercial al Urgent Cargus. Ea a mai precizat că diversificarea gamei de produse oferite de magazinele online, expansiunea ofertelor acestora şi apariţia noilor jucători în acest domeniu vor influenţa şi mai mult creşterea pieţei.