Auto

Test Ford Focus, în România, pe circuit. Galerie FOTO

Vedeţi câteva imagini cu Ford Focus. Galerie FOTO

Vedeţi câteva imagini cu Ford Focus. Galerie FOTO

Autor: Andrei Ştirbu

04.12.2014, 17:15 492

Poţi să spui ce vrei tu despre Ford Focus, mai puţin faptul că este „doar un facelift”. Ford a investit circa 100 de milioane de euro în această tranziţie a lui Focus, aşa că a spune că este „doar un facelift” rezonează în urechile oficialilor Ford ca „aţi încercat o schimbare, dar nu este schimbarea”. Şi aici ai greşi un pic, căci noul Focus chiar s-a străduit.

De exemplu, dispunerea alambicată a butoanelor pe bord este înlocuită cu amplasarea unui ecran tactil, simpatic, care înglobează mai toate funcţiile maşinii. Nu este nicio noutate în segment aici, însă faptul că interiorul lui Focus a atins pragul pe care se află majoritatea rivalilor din segment îl plasează din nou în bătălia pentru supremaţia clasei. Pentru că Focus are o mânecă în care se ascund câţiva aşi.

Focus a avut tot timpul o mână bună la capitolul rulare, iar acum nu a făcut decât să se asigure că va rămâne cea mai bună mână de la masa ei. Asta înseamnă un tren de rulare care a trecut printr-o serie de cizelări. Nu te mai plictisesc cu astfel de detalii, căci le-ai citit deja (sau le poţi citi, dacă nu ai făcut-o încă) în testul de prim contact pe care l-am avut cu noul Focus. 

Citiţi articolul integral pe www.promotor.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO