Auto

Segmentul din piaţa auto, cu imunitate: Vânzările de ATV-uri au ridicat piaţa moto cu 4,7% în primele şapte luni din 2020

Cele mai vândute trei mărci de ATV-uri, CF Moto, LINHAI (foto) şi TGB adună peste 1.100 de unităţi vândute de la începutul anului.

Cele mai vândute trei mărci de ATV-uri, CF Moto, LINHAI (foto) şi TGB adună peste 1.100 de unităţi vândute de la începutul anului.

Autor: Alexandra Matei

19.08.2020, 17:15 174

♦ De la începutul acestui an, piaţa moto a scăzut în numai trei luni, martie, aprilie şi mai, arată APIA.

Achiziţiile de motociclete, ATV-uri şi scutere au crescut cu 10,5% în iulie 2020 faţă de aceeaşi lună din 2019, a doua lună consecutivă pe plus pentru acest segment de nişă al pieţei auto care ajunge astfel să raporteze un avans de 4,7% în primele şapte luni din acest an faţă de intervalul similar din 2019. Spre comparaţie în acelaşi interval piaţa auto a scăzut cu 34%.

Creşterea pieţei moto vine însă dintr-un singur segment al pieţei, mai exact dinspre vânzările de ATV-uri care s-au majorat cu 27% în primele şapte luni ale anului faţă de aceeaşi perioadă din 2019, arată un raport al Asociaţiei Producătorilor şi Impor­ta­torilor de Auto­mo­­bile (APIA), ca­re utilizează şi date de la Di­­recţia de În­ma­tri­cu­lări (DRCPIV).  De la în­ce­pu­tul a­ces­tui an, piaţa moto a scă­zut în numai trei luni, mar­tie, aprilie şi mai, arată APIA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO