LIVE: Acum la ZF Live. Ce investiţii se fac în agricultură şi în hoteluri în Transilvania?
Auto

ProMotor: 5 lucruri pe care nu ar trebui să le faci la o maşină cu transmisie automată

Cutiile de viteze automate au cunoscut o evoluţie impresionantă în ultima perioadă. În România majoritatea maşinilor sunt dotate cu transmisii manuale, dar tot mai mulţi clienţi încep să-şi manifeste interesul pentru cele automate. Deseori catalogate ca ineficiente şi leneşe, acum pot face aproape totul mai bine decât cei mai talentaţi piloţi.

Transmisiile automate hidraulice au foarte puţine piese comune cu cele manuale. Clasicul ambreiaj este înlocuit de un convertor de cuplu, adică un mecanism hidraulic ce leagă motorul de cutia de viteze propriu zisă. În locul roţilor dinţate sunt mai multe seturi de mecanisme planetare (seturi de roţi dinţate) ce sunt controlate hidraulic, rezultând rapoartele de transmisie.

În ultimii ani transmisiile automate au făcut un salt uriaş, convingând din ce in ce mai mulţi cumpărători să renunţe la clasicele manuale. 

Dacă ai o maşină cu transmisie automată iată câteva sfaturi pe care ar fi bine să le urmezi dacă vrei să-i prelungeşti durata de viaţă a autovehiculului tău.

 
Vedeţi restul sfaturilor AICI
 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.