Auto

Proleasing Motors, dealer autorizat pentru mărcile BMW, Ford şi Hyundai, a accelerat procesul de digitalizare în contextul pandemiei şi a încheiat 2020 cu afaceri de peste 200 de mil de lei şi cu peste 1.500 de autovehicule vândute

► O mişcare benefică pentru companie în 2020 a fost decizia de a se orienta către companiile mici şi mijlocii şi către clientul de retail persoană fizică. 

► Vânzările pentru marca Hyundai au crescut cu 41% anul trecut faţă de 2019.

Pandemia a grăbit procesul de digitalizare pentru Proleasing Motors, dealer autorizat pentru mărcile BMW, Ford şi Hyundai, astfel compania încheind 2020 cu afaceri de peste 200 de mil de lei şi cu peste 1.500 de autovehicule vândute.

Totuşi, cifra de afaceri înregistrată anul trecut este cu 5% mai mică decât cea din 2019, arată datele oficiale, scădere care a venit pe fondul fluctuaţiei diviziei de service în contextul limitărilor de circulaţie la nivel naţional, efecte rapid contracarate de Proleasing Motors prin procesele de service organizate în baza conceptului no touch.

„Anul acesta ne-a demonstrat că seriozitatea şi inovaţia duc la succes chiar şi în momentele dificile. Cred că în viitorul apropiat producătorii vor trece la un model simplificat de distribuţie, care, sub o formă sau alta se va desfăşura online, nu numai din punct de vedere al interacţiunii între client şi maşină”, a declarat Mihai Lucian Alexe, Director General la Proleasing Motors.

O mişcare benefică pentru companie în 2020 a fost decizia de a se orienta către companiile mici şi mijlocii, spun oficialii, dar şi către clientul de retail persoană fizică.

Datele arată că anul trecut vânzările pentru marca Hyundai au crescut cu 41% faţă de 2019, marcând un succes strategic pentru Proleasing Motors.

În ceea ce priveşte vânzările realizate de Proleasing Motors în 2020 pentru mărcile BMW şi Ford, s-a înregistrat o scădere mult mai mică decât media pieţei, relevând astfel importanţa experienţei de achiziţie şi a serviciilor conexe pe care cumpărătorul le apreciază pe termen lung.

Compania a realizat, în urma acestui an, performanţe de brand şi de vânzări care îi permit investiţii în procesele viitoare de automatizare şi digitalizare, potrivit oficialilor.

„În ceea ce priveşte activitatea de vânzări, intenţionăm să investim în prezentarea virtuală a maşinilor din showroom şi în desfăşurarea interacţiunii dintre consultantul de vânzări şi client prin intermediul tehnologiilor de comunicare la distanţă”, a mai spus Mihai Lucian Alexe.

Pentru 2021, anunţă oficialii companiei, eforturile se vor concentra pe dezvoltarea portofoliului de produse şi pe creşterea calităţii serviciilor, mai ales prin digitalizare.

Noutăţile portofoliului de autovehicule în acest an vin din segmentul vehiculelor electrice şi se aliniază tendinţelor internaţionale din industria auto. Mai mult, pentru divizia service, Proleasing Motors are în plan investiţii pentru adaptarea proceselor de reparaţii la cerinţele modelelor electrificate din portofoliul brandurilor pe care le reprezintă.

Proleasing Motors, companie cu capital exclusiv românesc, derulează activităţi de vânzare şi reparaţie în trei centre autorizate Ford, în Ploieşti, Buzău şi Târgovişte, un centru BMW şi un centru Hyundai în Ploieşti.

Compania are afaceri de peste 200 mil de lei anual şi funcţionează, în prezent, cu circa 155 de angajaţi, arată confidas.ro.

 
 
 
 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.