Auto

Producătorul de uşi de garaj MCA: România este o piaţă activă, dar este mai sensibilă la preţ

Producătorul de uşi de garaj MCA: România este o...

Autor: Andreea Neferu

13.08.2014, 00:05 622
Grupul MCA, specializat în producţia şi comercializarea de uşi de garaj şi rulouri pentru ferestre, care exportă circa 30% din rulajul anual de aproape 9 milioane de euro, susţine că jucătorii din construcţii trebuie să privească România ca principală piaţă de desfacere, livrările în străinătate nefiind unicul „colac de salvare“ pentru aceştia.
 
„Nu cred că doar exporturile îi mai pot salva pe jucătorii din piaţa construcţiilor, consider că şi România reprezintă o piaţă activă, doar că este mai sensibilă la factorul preţ, deci este mai greu să vinzi produse de calitate ridicată. În acest caz, în discuţia exporturi versus piaţa locală, cred că «a da vrabia din mână pe cioara de pe gard» nu este cea mai bună soluţie“, spune Ciprian Oprea, director general şi acţionar al MCA Grup.
 
Grupul MCA a înregistrat în primele şase luni ale anului o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro, similară cu rulajul consemnat în aceeaşi perioadă a anului trecut. „Pe piaţa internă am avut o uşoară scădere, însă ne-a ajutat să ne menţinem la un nivel similar cu anul anterior evoluţia pozitivă pe pieţele externe“, spune Oprea.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO