Auto
Noi măsuri comerciale pe piaţa auto: BMW România extinde garanţia maşinilor până pe 31 mai. Circa 100 de clienţi pe săptămână apelează la transportul pe platformă la service
Din cauza situaţiei excepţionale determinate de noul coronavirus, BMW Group România extinde perioada de garanţie a maţinilor până în data de 31 mai, astfel încât, orice maşină cu o garanţie care expira după data de 16 martie, beneficiază în plus de aproape două luni şi jumătate de garanţie suplimentară, inclusiv pachetele de service (care includ operaţiuni de mentenanţă Basic Service Inclusive, Service Inclusive sau Repair Inclusive) care ar fi trebuit să expire după 16 martie.
Extinderea se va aplica doar perioadei de timp, limitările de kilometri rămân neschimbate în acest caz. Astfel, clienţii au posibilitatea să pregătească ieşirea din garanţie şi să facă noi programări în service pentru verificări ale automobilului sau remedierea unor eventuale probleme.
În plus, circa 100 de clienţi ai BMW optează pentru transportul pe platformă la service şi înapoi, astfel încât să nu fie necesară şi deplasarea clientului odată cu maşina.
Programul de preluare şi predare a automobilelor de la/la client, fără contact, iniţiat săptămâna trecută, se bucură de un succes deosebit. Deja au fost oferite 59 de servicii de transport în primele cinci zile, cu o creştere importantă pe final de săptămână, pe măsură ce serviciul este tot mai cunoscut şi apreciat de clienţi. Dacă pentru luni şi marţi se înregistrau 5, respectiv 4 comenzi, numărul a crescut la 14, 20, respectiv 16 pentru zilele de miercuri-vineri.
Comunicarea digitală joacă un rol tot mai important în relaţia cu clienţii. Încă din februarie 2019 a fost lansat devizul de service digital însoţit de explicaţii video personalizate. Este un instrument prin care clientul poate primii explicaţii clare şi poate beneficia de o transparenţă mai mare. Alături de programul de preluare şi predare a automobilelor fără contact, clientul poate beneficia de servicii complete de service fără a mai fi nevoie să se deplaseze personal. Numărul de informaţii livrate prin platformă a crescut constant. În luna februarie a acestui an au fost transmise aproape 3000 de filme, un record pentru reţeaua BMW Group România.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Inflaţia din ultimii doi ani schimbă formatele de magazine şi îi determină pe retaileri să pună pe piaţă formatul hard-discount
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
S-a aşternut liniştea peste digitalizarea IMM-urilor non-IT: „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion