Auto

Milea, Opel: Rabla nu aduce clienţi noi, doar îi redistribuie

Cristian Milea, country director Opel pentru România

Cristian Milea, country director Opel pentru România

Autor: Bogdan Alecu

23.11.2016, 00:05 508
Ministerul Mediului a suplimentat la începutul acestei săptămâni programul Rabla cu încă 3.500 de tichete, pentru a ajunge la 25.000 de tichete, faţă de 17.500 comunicate iniţial. Supli­mentarea s-a realizat pentru a se ajunge la un nivel similar cu cel de anul trecut, însă decizia a fost luată în condiţiile în care cele 17.500 de tichete din primul val s-au epuizat până la finalul lunii iulie.
 
În ceea ce priveşte vânzările pe piaţa locală din acest final, directorul de ţară al Opel spune că prin programul Rabla a înregistrat o rată de pene­trare de 7,3%, în special cu modelul Astra Sedan.
 
„Chiar şi aşa, în accepţiunea noastră, programul Rabla induce distorsiuni în mecanismele pieţei, fără a aduce un contingent nou de clienţi. Practic nu face decât să redistribuie clienţii existenţi“, a subliniat Cristian Milea, country director Opel pentru România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO