Auto

Hyundai mizează pe electrice şi pe o piaţă în cădere, au livrat în aprilie cu 36% mai multe maşini pe baterii decât în întreg an 2019

Hyundai mizează pe electrice şi pe o piaţă în...

Autor: Bogdan Alecu

08.05.2020, 13:01 184

 Numărul livrărilor de autovehicule electrice Hyundai aferent lunii aprilie a depăşit cu 36% volumul înregistrat pentru întregul an 2019. Ambele versiuni EV disponibile în acest moment în gamă Hyundai – Ioniq şi Kona-au contribuit la acest rezultat. Segmentul maşinilor „verzi” este singurul care mai înregistrează creşteri pe o piaţă în scădere puternică.

 Hyundai Ioniq este primul autovehicul din lume disponibil în trei variante de propulsie: electric, hibrid şi plug-în. Ioniq Electric dezvoltă 136 CP (100 kw), oferind mobilitate pur electrică prin intermediul bateriei litiu-ion polimer de 38,3 kwh, cu o autonomie estimată la 311 km. 

Kona Electric este primul SUV electric subcompact de pe piaţă europeană. Modelul îmbină designul expresiv şi tehnologia intuitivă cu un sistem flexibil de încărcare şi cu o autonomie de până la 449 km. Autovehiculul este disponibil în două versiuni: bateria de 64 kwh dezvoltă 204 CP (150 kw), iar cea de 39,2 kwh oferă 136 CP (100 kw).

   „In contextul social pe care îl traversăm, preocuparea noastră principală este de a asigură cele mai bune servicii clienţilor noştri, în condiţii de maximă siguranta”, a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto România.

   La nivel trimestrial, vânzările Hyundai Auto România au crescut cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Totodată, conform DRPCIV, importatorul s-a clasat pe locul al cincilea în topul înmatriculărilor de autoturisme noi de import, înregistrând o cotă de piaţă de 7,3%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO