Auto

Grupul francez Renault a vândut în primul semestru 1,42 milioane autovehicule, cu 18,7% mai mult faţă de perioada similară din 2020, brandul Dacia raportând un avans de 24,5%, la 262.814 maşini

Grupul francez Renault a vândut în prima jumătate din 2021 un total de 1,42 milioane autovehicule, cu 18,7% mai mult faţă de perioada similară din 2020, brandul Dacia raportând un avans de 24,5%, la 262.814 maşini.

Vânzările din primul semestru ale grupului rămân totuşi mult sub nivelul anterior pandemiei, fiind cu 24% mai mici faţă de primele şase luni din 2019.

Evoluţia Dacia a fost susţinută în primul rând de succesul noului Sandero, maşina cu cele mai bune vânzări pentru clienţii de retail din Europa, potrivit Renault. Rezultate bune a avut şi Dacia Spring, pentru care au fost depuse 15000 de cereri, ce urmează să fie livrate în toamnă.

Pe lângă noul Sandero şi Logan, lansate la sfârşitul lui 2020, Dacia a prezentat şi noul Duster, în iunie 2021, urmând să aducă în septembrie, la Munich Motor Show, şi noul model cu 7 locuri.

Brandul Lada a avut de asemenea vânzări în creştere, cu un plus de 41% la nivel global, la 215.448 unităţi, şi de 51% în Rusia, cele mai bun rezultat din ultimii 10 ani.

Compania a vândut 532.161 vehicule sub brandul Renault în Europa, în creştere cu 13%, având o cotă de piaţă de 7%. Avansul a fost susţinut mai ales de creşterile de pe segmentul E-Tech electric şi a maşinilor electrice, cu un avans de 149%, la 91.869 unităţi.

La nivel global, 901.500 vehicule marca Renaull au fost vândute în primele şase luni, în creştere cu 18,5%. Piaţa europeană are o pondere de 59%.


 

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.