Caută doar în titlu
Auto

Grampet testează o locomotivă care funcţionează doar cu biodiesel sau ulei vegetal

Motorul are aceleaşi performanţe ca unul care funcţionează pe bază de motorină, arată grupul Grampet, într-un comunicat.

Noul motor, dezvoltat la centrul de proiectare-cercetare-dezvoltare din cadrul Reloc - Electroputere VFU Craiova, este destinat locomotivei LDE 2100 CP, una dintre cele mai răspândite locomotive diesel din România, folosită atât la transportul de pasageri, cât şi la cel de marfă. La Craiova, de-a lungul timpului, au fost produse peste 2.000 de astfel de locomotive.

"Locomotiva a trecut deja printr-o serie de teste şi reglaje şi au fost realizate şi probe pe calea ferată pentru a vedea la lucru motorul, iar rezultatele de până acum oferă motive de încredere pentru Grampet Group. Testele vor continua în perioada următoare pentru a monitoriza comportamentul motorului şi în condiţii meteo mai dificile, urmând ca, la finalizarea tuturor probelor şi verificărilor, soluţia tehnică să fie implementată în masă", se menţionează în comunicat.

Reloc - Electroputere VFU Craiova, specializată în producţia, modernizarea şi repararea de locomotive, are 600 de angajaţi şi face parte de trei ani din portofoliul Grampet, grup deţinut de omul de afaceri Gruia Stoica.

Etichete: GRAMPET,LOCOMOTIVĂ,

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.