Auto

Uzina Ford de la Craiova va fi alături de cea din Köln, Germania, cel mai puţin afectată de criza micro­cipuri­lor, în condiţiile în care alte uzine ale constructorului au chiar şi peste 20 de zile fără producţie în 2021.

„Ca urmare a problemei aprovizionării cu semi­con­ductori, care afectează o mare parte din industria auto glo­bală, în perioada 26 aprilie - 21 mai Secţia de Pro­ducţie Vehicule de la Ford Craiova va opera în două schim­buri (în loc de trei). În plus, estimăm în acest mo­ment 6 zile fără producţie de vehicule, în data de 29 apri­lie, respectiv în perioada 10 - 14 mai, precum şi 10 zile fără producţie de mo­toare, în perioada 26 aprilie - 14 mai. Con­tinuăm totodată să prioritizăm configuraţiile cheie de vehi­cule, gestionând în mod eficient volumele noastre alo­cate de semiconductori“, a spus Ana-Maria Timiş, Com­munications & Public Affairs Manager - Romania & Eastern Europe.

Potrivit Automotive News Europe, cel mai puţin afec­tat­e uzine sunt cele din Köln, Germania, unde Ford pro­duce modelul Fiesta, şi Craiova din România, unde sunt pro­duse modelele Puma şi EcoSport.

Uzina din Köln va fi opri­tă câteva zile în intervalul 21-23 aprilie şi 28-30 aprilie, iar compania urmează să analizeze dacă vor exista şi alte opriri.

Citat de Automotive News, Jim Farley, CEO-ul Ford Motor Company, a declarat că problema microchipurilor este cel mai mare şoc pe care l-a simţit industria auto la nivel mondial pe măsură ce dealerii rămân fără stocuri iar constructorii „jonglează“ cu producţia la nivel global.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.