Auto

Efectul crizei microcipurilor după un an de pandemie: maşini mai scumpe, întârzieri ale livrărilor şi echipamente lipsă. În plus, de la cel mult trei luni termenele de livrare au urcat şi la şase luni

♦ Opririle tot mai dese ale producţiei de automobile la nivel european încep să afecteze direct piaţa de maşini în condiţiile în care preţurile au început să crească cu până la 5%, iar discounturile să dispară.

Discounturile s-au redus sau chiar au dispărut în cazul maşinilor noi, iar preţurile au crescut cu circa 5% în medie în condiţiile în care cerere există pe piaţă pentru automobile, însă din cauza opririlor producţiei la nivel european nu toţi producătorii mai pot acoperi cererea din piaţă. În plus, din cauza lipsei de componente electronice, există opţionale sau echipamente care fie s-au scumpit, fie nu mai sunt deloc disponibile, de la anumite sisteme de siguranţă la sisteme de navigaţie sau chiar pentru controlul suspensiei pneumatice.

Fiecare producător a gestionat altfel problema microcipurilor. Unii producători au anunţat opriri mai mari pentru anumite modele cu scopul de a facilita modelele de volum.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.