Caută doar în titlu
Auto

Dora Pasăre, Nissan: De maşini electrice întreabă în primul rând firmele mari, apoi antreprenorii care vor să aibă cea mai nouă tehnologie

♦ Piaţa românească a maşinilor electrice este încă la început, iar interesul din partea persoanelor fizice nu este unul ridicat ♦ Prin Rabla Plus, ritmul de vânzare nu este unul alert.

Automobilele electrice sunt privite ca parte a unei strategii de către marile companii, care le utilizează inclusiv în scopuri de marketing, sau precum gadgeturile de către clienţii obişnuiţi, care doresc ca pe lângă smartphoneul sau laptopul de ultimă generaţie să aibă şi o maşină „de ultimă generaţie“.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Monitorul Partidelor Replica lui Cîţu pentru Orban
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.