Auto

Dealerii auto: Sunt clienţi care amână decizia de cumpărare în aşteptarea programului Prima maşină

Dealerii auto: Sunt clienţi care amână decizia de...

Autor: Bogdan Alecu

07.01.2015, 08:50 406
Programul Prima maşină, anunţat încă din vara anului trecut, dar care nu a demarat nici până în ianuarie 2015, este urmărit de către potenţialii clienţi de maşini noi cu acelaşi interes precum programul Rabla, determinând inclusiv o amânare a deciziei de achiziţie din partea acestora.
 
„Majoritatea clienţilor persoane fizice au întrebat de acest program şi de modul în care poate fi accesat, unii cu simplu caracter informativ, achiziţionând deja o maşină, dar şi o parte importantă dintre clienţi care amână decizia de achiziţie până la demararea programului“, a spus Sorin Creţu, director executiv vân­zări în cadrul Business Development Team (BDT), al doilea mare dealer Ford din Capitală, după Ţiriac Auto.
 
Pe de altă parte, sunt şi clienţi care aşteaptă nu doar Prima maşină, ci şi noua formă a programului Rabla, pentru a cumula bonusul de la stat cu dobânda mică.  „Sunt clienţi care nu vor doar Prima maşină, ci vor să combine acest program şi cu Rabla. Momentan vedem numai că programul Prima maşină a fost un foarte frumos slogan publicitar, dar care este mai greu de pus în proiect. De asemenea, sunt clienţi care deja s-au consultat cu băncile şi au ajuns la concluzia că ies mai ieftin dacă accesează un credit de nevoi personale“, a spus Nicolae Sorescu, directorul diviziei de vânzări a Grupului Rădăcini, care include dealeri ai mărcilor Opel, Citroën, Suzuki, Mazda, Honda şi Volkswagen. Pe de altă parte, în ianuarie şi februarie dealerii înregistrează cele mai scăzute vânzări din an, în mare parte din cauza condiţiilor meteo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO